Bol muhabbet...

Bol muhabbetli bir masa,iki kişiyiz sadece :) 
bugün yeni lezzetler denedim,ikramları lezzetli yapan muhabbetin tadı olsa gerek
uzun süredir aynı tarifler etrafında dönüyordum,sizlere de tavsiye ederim deneyin mutlaka
bol resimli bir post oldu sizi baş başa bırakıyorum 
:)














mini pizzanın tarifi


hamuru için tarif

2 su bardağı ılık süt
1 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1.5 su bardağı sıvı yağ
1 paket instant kuru maya
Aldığı kadar un


sosunun malzemesi

yarım çay bardağı zeytinyağı
1 çay kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı biber salçası


diğer malzemeler alttaki resimdekiler gibi siz de istediğiniz malzemeleri kullanabilirsiniz

sucuk,kaşar peyniri,kırmızı biber,yeşil biber...















Kremşantili un kurabiyesi

malzemeler

2 paket toz krem şanti
1 su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı un

üzeri için; pudra şekeri


yapılışı
Toz halindeki kremşantiler sıvıyağ ile birlikte çırpma teliyle karıştırılır.
Un elenip, eklenir ve hamur toparlanana kadar yoğrulur.


Hamur buzdolabında yarım saat dinlendirildikten sonra, ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak yuvarlanır. Üzerlerine hafifçe bastırılmış olan kurabiyeler fırın tepsisine dizilir. İsteğe göre kurabiye kalıpları ile şekil de verilebilir. Önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 18-20 dakika pişirilir.

Kurabiyeler soğuduktan sonra üzerlerine pudra şekeri elenir.
Fırından ilk çıktığında çok yumuşak olabilir  kurabiyeler soğuyup sertleşecektir 

all is well
 all is well 
 :)))








4 yorum:

  1. canım ya masan harika görünüyor...
    lezzetlerini burdan farkedebiliyorum :)
    ellerine sağlık...
    hele o mini pizzaalara yok mu beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık. şantili kurabiye hiç duymamıştım denicem

    YanıtlaSil
  3. Burda yalnızlıktan kafayı yemek üzereyim.:) Imrendim hakikaten:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...