Keyifle geçirilen bir yaz dönemi..

 
Herkese merhabalar
bu sıcakta ne keçesi demeyin
:)
 
yaz döneminde de keçe çalışmalarına keyifle devam ettim
yakın arkadaşlarımın,kuzenlerimin ricalarını geri çeviremiyorum
ve çook da mutlu oluyorum
ortaya çok cici çalışmalar çıkıyor
 
onlar da benim gibi minik hediyeleşmeleri çok seviyorlar
:)
 
 
bu ciciler magnet olarak hediye edildiler..
 
 
 
kuzenimin tatlı mı tatlı kızı zeynebime duvara asılmak için duvar süsü hazırladım
 
 
bu ciciler de zeynebin misafirleri için hediye magnetleri
 
 
keçeden magnet çerçeve
 
 
veee kardeşim nişanlandı :))) kardeşime özel bir çalışma onun için minik bir iğnelik..
 
 
bu da notluk magnet  iki kalp arasında boşluk var birbirlerine minik notlar yazmaları için..
:)
 
 
kardeşim için kına hediyeleri hazırladım
:)
 
 
hand made sümeyra ;)
 
 
 
 
Dila'nın doğum günü için misafirlerine hazırladığım kitap ayraçları 
 
 
minik minik hediye paketlerini yapmaya devam ediyorum ki yaptığım cici cici keçe işlerimi kendi yaptığım paketlerle hediye ediyorum
 :)
 
 
 
bu paketlerde geri dönüşüm çalışmalarım
mutlaka siz de deneyin
fiyongun yapım aşamaları ; burada
 
 
 
 
 
öğretmen arkadaşlarım için yaptığım kitap ayraçlarım
 
 
 
 minik notlar için hediye paketi yapımı aşamaları için  tıktık
 
 
peçeteden çiçek yapımı, yapmak isterseniz ; buradan buyurun
 
ve prensesler için çoook cici bir toka , siz de yapmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz..
 
 
ve her zaman ki gibi iğneliklere devam..
 

1 yorum:

  1. Kesinlikle hepsi süper olmuş:) çok beğendim ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...