Keçe kitap kılıfı ve bu haftanın halleri :)



Ne güzeldir hediyeleşmek
gönderdiğim siparişlerin çoğu bu aralar ya kitap ayracı yada kitap kılıfı
büyük bir keyifle okuyorum sonra yorumları instagramda
hediye edenin de hediyesine kavuşanın da
renk seçimleri,enerjileri,alçak gönüllü oluşları,
tercihi tamamen bana bırakanları...
:)
iyi ki varlar bu sadece satış olmuyor benim için
 iletişimde olmak
 hiç görmediğim kişilerle muhabbet etmek
memnuniyetleri 
...


güne kahvaltıyla başlamak
biraz da kendin için özenmek 
önce göze hitap etmek ;)



 Bu da benim dualarımdan sonra ki terapilerimden biri
renkler...
hiç yormazlar beni
üzmezler
e hazır çizilmiş de :)) 
bittiği andaki gülen suratm
ne yapsam acaba bunu yorumlarım
...

ve ilk fırsatta yeni bir sayfa açmak güne...
kahve ile muhabbeti arttırmak...

bu ara evlerden gitmişim hayırdır inşallah..yeni fark ettim 





okul dönüşü yağmurda üşümüş olarak eve gelinir, oğluşla sıcak çikolata içilir o da rulo katları yer
:)))

olsun bu da ömer'in anneye eşlik etme şekli :)


2 yorum:

  1. Ne güzelmiş o evler ve boyama tam stres atmalık gibi görünüyorlar. Kıtapnkılıfı yine favorim Allah oğlunuza huzurlu bir Ömür versin size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler dilekleriniz için :) evet kesinlikle stres attırıyor ;) arada da olsa boyuyorum tavsiye ederim sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...